Resultat af søgning: 11 ledige stillinger
...opgaver på HR-området. Du bliver HR-partner for et antal institutioner og afdelinger i Velfærdsforvaltningen og Kultur- og Økonomiforvaltningen, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med både forvaltningens ledelse og de decentrale ledere. Køge Kommune arbejder med...
...sejladsperioder.
Om stillingen
Som banjermester varetager du områderne personeladministration, uddannelse, rejseplanlægning, økonomiforvaltning samt er leder for dæksområdet.
Personeladministration m.v. foregår som en integreret del af skibsledelsens øvrige...
...ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.
Stillingen er placeret under Rådhusvagten i Økonomiforvaltningen.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Rådhusvagten...
...Klimasekretariatet, og du vil desuden have et tæt samarbejde med de resterende medarbejdere i Klimasekretariatet og den centrale økonomiforvaltning i Borgmesterens Afdeling.
Der vil også være et tæt samarbejde på tværs af det område, Klimasekretariatet er en del af:...
...Ledelsessekretariatet
Opgaverne i sekretariatet er mangeartede og omfatter bl.a. betjening af KEJDs chefer og direktion, Økonomiforvaltningens direktion samt det politiske niveau i Københavns Kommune. Hertil løser sekretariatet arbejdsopgaver, som udarbejdelse af dagsordener...
...Som person er du analytisk og god til tal, resultatorienteret, systematisk og udpræget serviceminded. Du interesserer dig for økonomiforvaltning, er struktureret, effektiv og har sans for at opbygge hensigtsmæssige arbejdsgange og processer, der sikrer den bedst mulige...
...Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen. Din nærmeste personaleleder er servicechefen i Facility Services. Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme, Center for Ejendomme. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns...
...Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 21-36 ugentligt. Mødetiden fra kl. 6.
Tiltrædelsesdato den 1. maj 2024
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme, Center for Rengøring
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem...
...Teamet er en del af kontoret for Bæredygtige Indkøb, der er en del af Center for Finans og Indkøb under Koncernservice i Økonomiforvaltningen.
Forventninger
Som teamleder skal du varetage opgaver i forhold til den daglige ledelse af teamet og herunder have ansvar...
...Ejendomsadministrationen.
Om os
Velkommen til Ejendomsadministrationen – en levende del af Københavns Ejendomme forankret i Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune. Vi er en engageret afdeling med ca. 40 kollegaer fordelt på to teams.
Vi sætter en ære i at skabe...
...Om os
Velkommen til ejendomsadministrationen, en levende del af Københavns Ejendomme forankret i Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune. Vi er en engageret afdeling med ca. 40 kolleger fordelt på i to teams.
Vi sætter en ære i at skabe et arbejdsmiljø, hvor det...